Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2013, 23:54   #7
SmallAngel
Hvor skulle jeg ellers være
 
SmallAngels avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2011
Lokation: Struer
Alder: 36
Indlæg: 126
Styrke: 14
SmallAngel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg elsker også min e-cig, jeg damper på en del forskellige modeller som Tornado, FlyOne, Artig tank, lavatube mf og har et hav af cleromizere og cartomizere - synes den bedste lige pt er min CE+ som giver massere af damp, godt halskrads og perfekt smag....

Selv er jeg gået fra 16 mg ned til mellem 4 og 8 mg og damper vel en god tank dagligt.

Jeg har været, og er fortsat, UTROLIG tilfreds med at handle hos http://www.pink-mule.com/
Hun er simpelthen så sød, og selvom hun bor i Spanien, så har jeg mine varer på 3-4 dage (men hun er dansker), så kommunikationen er dejlig nem.
Kan kun tilslutte mig dette... For folk som starter er ok-smoke ogsaa iorden, bare husk at koebe den med tank.. Den holder en god dag saadan en tank.. Og startpakker derinde er vel en ca. 300 kr.. Alle mine vaesker er fra pink-mule, jeg koeber bare den blandede vaeske og saa smagsstofferne ved siden af.. Det giver 100 ml til 50-71 kr og smag for 20 kr og op.. Det varer min. 3 mdr for den pris, samt det er det eneste sted hvor man rent faktisk kan faa en smag som smager som aegte menthol-smag..
__________________
Bare fordi enhver er sig selv nærmest, behøver man ikke skide på dem som står lidt længere væk...
SmallAngel er ikke logget ind   Besvar med citat