Se enkelt indlæg
Gammel 30-05-2009, 07:25   #4
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
OK... tjaa... man skal have haft været lønmodtager fra 1977 til 1979 så vidt jeg læste, for overhovedet at have en LD opsparing, så det bliver vidst da en gave til alle dem omkring 50 år og op hvis det sker... alle andre må så bare se på, at disse skal ha', så det skal der nok blive ballade ud af hvis det sker... men det er jo sådan vi kender VKO.

Først lader man SP'en komme ud, lige bortset fra til alle de pensionister der HAR brugt sin SP... og hvis det så ikke virker, så giver man LD'en til alle dem over 50, og lader alle de unge og midaldrene stå med tomme hænder... FLOOOT VKO!

Jeg ser dog een positiv ting i den udtalelse... jeg ser at jeg sansynligvis havde ret; SP'en vil ikke gavne noget som helst, og de er allerede begyndt at tænke på nye narrestreger for at holde danskerne i festrusen inden de har udbetalt SP'en til folket.

Man kan sige hvad man vil, men det er ikke en skid andet end et forsøg på at holde deres jetset stemmer i ave, så længe de kan, så de kan smadre det sidste af vores velfærd hvis de vinder næste valg og skal side 4 år mere.

Når både DF og K siger, at "det kan blive nødvendigt", så er det i mine ører det samme som at sige, at man ikke er sikker på at SP udbetalingerne kan virke alene... med andre ord, man har GAMBLET 46 milliarder væk på tant og fjas midt i en krise, uden at vide om det ville gavne andet end deres valgkamp.

Det er dæleme noget af en sum penge at bruge på valgkamp... en valgkamp alle danskerne har betalt med deres pension, hvad end de er røde eller blå.

Sidst redigeret af Razmo; 30-05-2009 kl. 07:27.
  Besvar med citat