Emner: Lønforhold
Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2006, 16:09   #3
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: Lønforhold

Hej 170360

Jeg kan ikke rigtig forstå hvad du mener med at du kun er på arb. 12 timer ugentlig?

Hvis i har en kontrakt der siger 20 timer, ja så er det jo det arb.giver regner med, og hvis du IKKE kan klare dette, ja så er det bare om hurtigst muligt at få fat i din sagsbeh, eller jobkonsulent så de kan finde ud af noget sammen med dig.

Har du selv givet udtryk over for arb.giver at du regnede med at kunne arb. fuld tid efter et halvt å?, ellers er det da en mærkelig arb.giver, hvis han regner med det siden du har fået et fleksjob 20 timer ugentlig, det er vel det han har skrevet under på på ansættelseskontakten?

Men jeg vil mene at du hurtigt skal få et møde i stand mellem arb.giver, kommune, evt. fagforening og dig selv, så i kan blive enige om hvad der passer til dig.

Det vil jo ikke påvirke din indtægt hvis du går ned på 16 timer i stedet for 20, da du jo altid får overenskomstmæssig løn for 37 timer som fleksjobber, du får vel også løn for 37 timer nu, gør du ikke?

Der er hvist andre regler hvis man kommer fra deltid til fleksjob, så får man hvist ikke mere end de timer man havde i deltidsjobbet, med mindre man får flere timer, men i de fleste tilfælde er det fuldtidsløn man får uanset timer, jeg er selv i fleksjob 20 timer ugentlig, men får løn for 37 timer.

Held og lykke med det.

venlig hilsen

Bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat