Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2019, 09:50   #16
fatternada
Følger med
 
fatternadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2018
Lokation: Sjælland
Indlæg: 150
Styrke: 6
fatternada er ny på vejen
Vil i kigge på denne mail, som jeg vil sende til jobcenterchefen?
_____________________

Til Jobcenterchefen

Jeg vil gerne klage over, at jeg stadig dags dato d. 3. maj, 2019 endnu ikke har modtaget svar fra min sagsbehandler ****** ift. den fremsendte mail d. 9. april, 2019.

I mailen gjorde jeg bl.a. indsigelser omkring mødet, afholdt d. 4. april, 2019, mod den måde min sag, og jeg bliver behandlet på. Et møde som jeg måtte afbryde da jeg ikke kunne holde til mere psykisk, og var utrolig ked af det.

Jeg erkender, at jeg godt kunne have formuleret mig mere hensigtsmæssigt, men jeg “brænder psykisk sammen” i pressede situationer, og derfor handler jeg ind i mellem uheldigt.

Ikke desto mindre ønsker jeg svar på følgende:

Hvorfor er mødet d. 4. april, 2019 slet ikke indsat og med notat fra mødets forløb på min jobnet profil?

Hvorfor har jeg ikke modtaget den fulde aktindsigt, som jeg anmodede om?

Hvorfor ser man det ikke længere nødvendigt at indhente en speciellæge udtalelse fra en psykiater, når jeg tidligere er blev vurderet udfra en en sådan udtalelse?

Hvorfor kan jeg ikke få en forklaring på, hvad forskellen er i et ressourceforløb og i et indsatsparat forløb, og jeg pludselig skal overgå til anden aktør, med henblik på virksomhedspraktik?

Hvorfor vurderer man mig pludselig rask nok til at være “indsatsparat”, når det tydeligt står i udtalelserne fra læge og psykolog, at jeg ikke er rask, og at det vil forværre min helbredsmæssige situation?
___________________
fatternada er ikke logget ind   Besvar med citat