Se enkelt indlæg
Gammel 29-11-2018, 14:13   #1
Pay
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2018
Indlæg: 14
Styrke: 6
Pay er ny på vejen
Løn i flexjob

Hey, jeg startede i flexjob her den 1/11 og så nu frem til at modtage min første løn i 4 år

Men jeg blev noget overrasket over det jeg har fået fra arbejdsgiver og kommunen. Det fra arbejdsgiveren er stort set lige efter bogen. Tror der er en difference på 30 kr. ud af de 10.700 de ca. betaler mig.


Beregningen fra kommunen ser dog helt galt ud. Har prøvet flere forskellige flexløn beregnere og de kommer alle frem til det samme. fx den på hyrrokin.dk og også det regneark jeg fandt her på siden (måske den kommer fra noget der hedder noget med Lolland) kan ikke helt huske det. Så har jeg også brugt gigtforeningens. Med det fradrag jeg har skulle jeg ca. få kr. 16.700 udbetalt i alt.


Min løn er 28.500 kr. om måneden for 14 effektive timer om ugen. Det burde give et flexlønstilskud efter særlig atp på kr. 14.534. minus skat og fradrag skulle flexlønstilskuddet til mig som udbetales så være kr. 11.415. Men det kommunen kommer frem til er en udbetaling på kr. 5.786 som præcis er det samme som mit månedlige fradrag.


Jeg har sat et billede ind hvor kommunens beregning er til højre og den fra hyrrokin.dk er til venstre. Nogen der kan se hvad der er galt? For mig ser det ud til at de trækker min løn på 28.500 fra mit flexlønstilskud. Eller få jeg ikke tilskud den første måned man er i job?

https://ibb.co/444f5qW

Sidst redigeret af Pay; 29-11-2018 kl. 14:16.
Pay er ikke logget ind   Besvar med citat