Se enkelt indlæg
Gammel 15-03-2011, 00:58   #4
hk12
Elsker at være her på K10
 
hk12s avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2010
Lokation: kbh
Indlæg: 70
Styrke: 14
hk12 er ny på vejen
hej Katharina, tak for den klare udspecificering, føler at kommunen bare kører rundt med mig, og kan da heller ikke helt forstå deres udmelding, har tidligere fået aktindsigt i alle papirer og diverse læge papirer, det eneste der manglede da jeg søgte §17 " foreliggende grundlag§ var en udfærdiget r-profil,
min kommunale s-behandler sagde at min sygdomshistorie lige skulle skrives ind i r-profilen, før den blev overgivet til privat aktør, der så sammen med mig skulle udfærdige de manglende del-elementer, og det blev så gjort,
og på det grundlag blev konklusionen at de ville anbefale at den skulle overgå
til en §18 sagsbehandling.
Nu har de så åbenbart trukket den anbefaling tilbage.
Så nu venter jeg så på den "nye" konklusion. som de vil fremsende til mig i den nye r-profil.
synes også at det lyder lidt uldent med at de påstår at der er modstridende lægeoplysninger i sagen, hvordan kan konklusionen så være at de anbefaler en §18 sagsbehandling, for der er ikke kommet nye læge oplysninger.
Og ja, nu venter jeg så på den nye konklusion, og må holde den op imod den "gamle konklusion" og så ellers bede om aktindsigt.
men hvordan forholder jeg mig til den nye konklusion hvis den er mere "kommune venlig" hvor de sikkert kommer med en konklusion, så den er nemmere at give afslag på...
hk12 er ikke logget ind   Besvar med citat