Se enkelt indlæg
Gammel 31-07-2010, 08:23   #7
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
ER os rimelig utilfreds med at både stat og "far" skal slippe billigere,
fordi ungerne vil lave noget!

Er skisme for groft!

Her er vi blevet enige om at knægten ikke kommer til at tjene noget for sig selv før han er 18 - for jeg kan ikke undvære hans børnepenge, han er jo nød til at have tøj osv....og det skal han da ikke selv betale før han er 18.....
nu vil min os gerne forsætte med at studerer, så jeg mente at så kunne farmand betale lidt længere, nope! Den gik ikke (stakkels farmand) - for når den unge tjener over 5000 (det er udeboende s.u.) så skal han ikke bones mere!

Er bare så irriteret over alle de regler der er lavet for at pakke ham ind!

I andre lande betaler en far mellem 3-8000 pr. mdr til sit barn og han må IKKE trække dem fra - herhjemme betaler han reelt set kun ca. 500 selv! får skisme ikke meget tøj eller for den sags skyld pasning o.lign. (da de var små) for de penge......

Hold da op hvor er jeg også glad for at det cirkus snart er ovre..

Jeg har altid fået udbetalt børnepenge fra far hver mdr. fordi jeg ikke havde særligt mange penge da knægten og jeg blev selv....så i dag skal jeg udfylde deres idioti seddel HVER MDR.) Kan heller ikke se at det han (16 år) tjener en smule skulle blive hans far til gode - det skulle da blive ham selv til gode og ingen andre til gene.......

Havde faktisk regnet med at han - når den tid kom - kunne studerer uden at tænke på andet - ved et tilskud fra hans far (som by the way - har været en rigtig bastard over for sin dejlige søn) - da knægten jo har planer om at studerer videre i England og jeg har svært ved at understøtte ham - med min ikke eksisterende indtægt ......

Aaaj undskyld ...fik vist lige afløb for mine aggressioner mod både stat og far
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat