Se enkelt indlæg
Gammel 05-09-2018, 19:32   #7
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af leif0204 Se meddelelser
Hej Marianne37! Du har fuldstændig ret. Jeg har i ca. 12 år været ansat i Fredericia kommune på flexsjob - jeg er ansat som administrativ medarbejder og under HK´overenskomst. I HK´s overenskomst er det sådan at man efter 7 års ansættelse får 7 løntrin, men der står i overenskomsten at dette ikke gælder for folk ansat i flexjob og skånejob. Men jeg har prøvet at tage den med HK og min arbejdsgiver, Uden held. Hvis du har en fleksibel arbejdsgiver må de gerne give dig de 7 løntrin, men det er for deres egen regning, d.v.s der kan ikke søges tilskud til disse løntrin.
Den med 7 år og 7 løntrin, skal vi lige bede om på skrift... den er ikke med i overenskomsten for HK-Kommunal, for administrative medarbejdere.

Alle ansat på gammel ordning, får samme lønstigninger som deres kollegaer, uanset om der gives tilskud eller ej, det har intet at sige.
Der står højt og tydeligt at man følger overenskomsten... kedeligt at din arbejdsgiver forsøger at fuppe dig.

Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Leif:
Hmm synes du skal prøve at oplyse LAFS om det der.
De kæmper for blandt andet os fleksjobbere, og den slags forskelsbehandling bør der i den grad kigges nærmere på
Der står tydeligt at man som fleksjobber skal følger overenskomsten.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat