Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2008, 10:59   #1
melkior
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2008
Lokation: Skive
Indlæg: 18
Styrke: 16
melkior er ny på vejen
Dette er et råb om hjælp !

Jeg har brugt meget tid på at læse jeres forum og syntes det er kanon godt.! Så nu kan jeg snart ikke klare mere . Jeg er mor til 2 handicappede børn der efterhånden er 10-11 år de er infantil autister og den ene er meget slem uden sprog mm. men det er en anden historie.
jeg bliver selvstændig efter min barsel da jeg godt var klar over der var noget galt med mine børn,
Jeg kunne ikke passe et normalt arbejde. min mand bliver syg og mister førligheden i venstra arm han er sygemeldt i et par år og får en erstatning for 25 % invalig. 2001 går min mand igen ned med flaget og får meniere syge og er meget syg og mister også balance nerven i højre side. men her er det at kommunen nægter at udbetale sygepenge . Da jeg er selvstændig og må forsørge ham. vi går til lægen og han skriver til kommunen men der er ikke noget at gøre. så vi lever som vi nu kan med 2 handicappede børn og en mand der heller ikke er meget vejer. Vi tjæner til dagen og vejen og nogle gange mindre. så til tider kommer vi bagefter med skat og mons og så tager vi til tider nye lån i huset for at betale, vi render på børne psyk med børnene og får af vide vi skal have hjælp i hverdagen de forstår virkelig det problem vi står i men. hver gang de skriver til kommunen bliver det fejet af bordet...
Vi føgler det er latterlig vi vil jo bare gerne selv passe vores børn !!!!
I 2006 tilbyder skat at ville slette vores skatte gæld hvis vi kunne fremskaffe en halv mil. men da vi er lavt løndet var der ingen der ville låne os pengene ,så vi så det som vores eneste mulighed for at komme ud af vores gæld at sætte vores hus til salg . Vi får den solgt i jan. 2008 og vi er lykkelig og kan nu se lidt frem tror vi......
Men nej!!!! Nu kommer chokket vi bliver meldt konkurs og skat anulerede handlen , så det var rigtig svært at holde skindet på næsen og holde hoved kold , og ikke mindst over for vores børn, i febuar er vi nød til at gå på kommunen og søge kontanthjælp. min mand går ned rent psykisk og bliver sygemeldt og kommer til hjælp på kommunens afd for sygemeldte og her snakker han med psykolog og sagsbehandler der mener han skal have pension . De kunne ikke gøre så meget .
jeg finder hurtig et job men ikke så mange timer men vi har altid Kunne klare os for en lønd så det skulle nok gå. men så kom sjokket jeg fik et brev i juni at skat ville trække mig 4 % af min lønd til min rest skat ,men da lønden kom i Juli havde de taget 100% og så havde jeg kun fået udbetalt min fradrag. og så ville skæbnen at ,da jeg har haft et så stort en intægt i denne mdr ville min mand ikke kunne få udbetalt noget og sådan er det også i juli og august så nu er det lige før vi igen er på konkursens rand. og så tænker jeg at systemet igen smider min mand ud og så kan historien igen starte forfra.... ????
jeg er selv ved at gå ned men jeg er den eneste der kan holde sammen på familien. HJÆLP HJææælp!! hvis nogle har et godt råd ! Jeg kan snart ikke mere. jeg ved godt i ikke kan hjælpe mig men bare det at få luft og høre andres mening
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  ilse00013.jpg
Visninger: 330
Størrelse:  6,3 Kb
ID: 121  

Sidst redigeret af melkior; 07-10-2008 kl. 11:15.
melkior er ikke logget ind   Besvar med citat