Se enkelt indlæg
Gammel 23-04-2011, 10:48   #3
mcfyn
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
mcfyn er ny på vejen
flere detaljer

Hej enteneller.

1000 tak for det hurtige svar!

Du stiller en række spørgsmål og jeg vil forsøge at svare......

Fagforening (det faglige hus) er ikke en mulighed, da hun var blevet opsagt på samme tidspunkt som sygemeldingen blev effektueret. Vi har fået et vide af SB, at det vil være socialt bedrageri og melde sig klar efter SDP-udløb, da hun ikke er rask!

Nej, vi har endnu ikke modtaget noget på skrift og ordlyden af begrundelsen for stop kender jeg ikke endnu (måske sagde hun det på mødet, men vi var vist lidt fraværende og hørte mest "afslag på forlængelse"), men mon ikke det kommer på skrift når hun nu har sagt det. SÅ bliver det jo konkret og man kan forholde sig til det.

I begge erklæringer fra psykiatrene står der at: "der er behov for varige skånehensyn"
De siger endvidere, at hun har "svækkede kognitive funktioner" "lav stress-tærskel" OSV...som følge af gantagne depressioner gennem de sidste 10 år.
Men igen - der er ikke tale om en stationær tilstand! (endnu, hvor langt skal man egentlig ud?)
Begge læger har en dårlig prognose for Peernille (min kone). Kommunens egen psykiater fik endda sagt at fleksjob var det eneste rigtige, men det må han jo hverken udtale sig om eller blande sig i, men det sagde han..og det blev SB også "muggen" over.

Min kone bestred et kontorjob inden fyringen/afskedigelsen og det kommer hun ihvertfald aldrig til igen.....så jeg tænker jo OMSKOLING, fleksjob, pension.

Da jeg nævnte dette for SB blev hun straks meget afvisende og det kunne ikke komme på tale for hun opfyldte jo ikke kriterierne...måske ikke, men hvad så? Hun blev sendt på et kursus og efterfølgende i aktivt tilbud, hvor det gik helt galt og hun måtte afbryde forløbet med endnu et psykisk knæk.

Jeg håber det kan bruges til info?

Mvh michael
mcfyn er ikke logget ind   Besvar med citat