Se enkelt indlæg
Gammel 12-05-2010, 11:13   #34
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg ved ikke om der står noget om det i loven men ved at jeg selv flere gange har haft min sagsbehandler ude hos mig netop fordi det blev for meget med transport til de møder ...

Jeg ville hvis jeg var dig sætte mig ned og skrive til dem og anmode dem om at komme til mig i stedet for , jeg ville skrive hvorfor jeg gerne ville have dem til mig (helbredsproblemer) samt at der er så mange møder i min sag pga deres fejl i min sag (list sagen op ) og så vil jeg bede dem om på skrift at give mig afslag på et besøg hjemme og med en grund og så ville jeg sgi klage til borgmesteren , det er jo en edder smart måde at afholde dig fra at søge og få den hjælp du har behov for ....

jeg ville også henvise til loven som siger

Citat:
§ 4. Borgeren skal have mulighed for at medvirke ved behandlingen af sin sag. Kommunalbestyrelsen tilrettelægger behandlingen af sagerne på en sådan måde, at borgeren kan udnytte denne mulighed.
https://www.retsinformation.dk/Forms...x?id=126303#K2

Og skrive at de gør det meget svært for dig at deltage i din egen sag , da du jo netop søger den hjælpe du søger fordi du har smerter og er meget gangbesværet
  Besvar med citat