Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2011, 21:52   #1
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Unhappy Så kom brevet :`(

Ligger bare og tuder.... Sikke noget at gøre på en solskins dag...

Min historie kort,
Faldt på en trappe, da jeg var på job tilbage i dec. 2009. Jeg brækkede halebenet i faldet, troede det var det... men så heldig var jeg ikke... efter et par dage fik jeg hovedpine, og andre symptomer på hjernerystelse... i dag næsten 2 år efter, er jeg stadigvæk plaget af smerter, og massive kognitive problemer. Kom kom på pension 1/3 2011 - en nem og smertefri proces - alle læger, hjernelæger, hjernepsykologer, læge konsulenter, fys, hjerneskadecenter, social rådgivere osv var enige - førtidspension pga følger efter hjernerystelse.

Ved det var en arbejdsskade, blev min skade selvfølgelig meldt til ASK, Ask afviste Vi sætter så en advokat på sagen som straks anker sagen til Ankestyrelsen, idag kom deres afgørelse så 100 % AFVIST

Er så ked og ulykkelig,

ask og Ankestyrelsen finder ikke der er årsagssammenhæng, da min hovedpine først indtræffer efter et par dage, de kognitive problemer kommer stille og roligt til, også efter et par dage... I afgørelsen nævner de INTET om hovedpine eller kognitive problemer, de hænger sig kun i mit brækket haleben... DVS at man i dagens danmark kan få pension pga et brækket haleben... NOT!!! Tænk de "glemmer" at læse mine læge udtagelser fra ALLE læger mm hvori der står massive kognitive problemer efter hjernerystelse...

Har lige fået brevet idag med posten, så jeg har selvfølgelig ikke snakket med min advokat - hun har nu ikke været til meget hjælp under denne sag... (en helt anden historie)

Hvad pokker gør jeg nu, jeg kan jo ikke anke... så er der retten tilbage, taber jeg også der, får jeg jo en kæmpe regning, og det har jeg jo ikke råd til....

Hvad gør jeg??? :`(

Ville så gerne have min sygdom enerkendt af systemet, svært nok at have en usynlig sygdom i forvejen...
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat