Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2013, 13:04   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jeg er ikke lige med på, om der var tale om MEDHOLD eller om HJEMVISNING fra ankenævnet? Hvis det er medhold, så er det jo helt fuldt medhold, og der plejer ikke være noget, jobcentret videre skal gøre i sagen. Er der tale om hjemvisning, skal de selvfølgelig følge op på de anvisninger som ankenævnet har nævnt i afgørelsen. Ved hjemvisning er det også en ny afgørelse, de skal træffe efter de har fulgt de anvisninger, der er beskrevet fra ankenævnet.....

De har mange sager, så man kan ikke bare regne med at alt bliver lavet hurtigt efter en afgørelse fra nævnet. Jeg ved ikke, hvor lang tid siden, det er afgjort fra nævnet?

Hvis der er tale om meget langsommelig sagsbehandling, kan man klage til jobcenterchefen. Er der ingen reaktion derfra, så må man prøve borgmesteren i kommunen.

Ved hjemvisning er det ganske normalt, at det tager 1 måned. Men det er meget forskelligt fra sag til sag. Alle sager er forskellige....

Så der er forskel på hjemvisning og medhold... Kan I fortælle os det? Det må stå i afgørelsen fra nævnet.

Desuden kan jeg oplyse, at det hedder ankenævn og ikke ankestyrelsen. Ankestyrelsen er en højere instans end nævnet. Ankestyrelsen tager sig kun af principielle sager.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat