Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2008, 22:12   #25
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Nu er der forskel på at udspionere naboerne, og så få viden om på direkte kontakt med dem. Jeg havde forventet nogle modsatrettede meninger, men at få poster der omhandler at folk direkte skal gøre karriere i at blive stikkere er for lavt..Det har ingen sammenhæng med det oprindelige indlæg såvidt jeg kan se, det har bare karakter af hetz mod nogen der mener for at kræve regler overholdt, må vi også selv overholde dem. Det er måske også synd for Riskær og Brixtofte ? Agerer man på kanten af loven og går udenfor bør man have behandling derefter, hvis andre klienters strejftog med socialt bedrageri har været medvirkende til accept i kommunen af den holdning Benny Gerhard har mødt i , er det så bedre end spritbilisme ???
At folk heromkring ikke forstår hvordan jeg er berettiget til hjælp, jeg ser jo rask ud, betyder ikke jeg er bange for nogen skulle anmelde mig for socialt bedrageri. De kan jo bare komme og checke, jeg har sgu rent mel i posen, som jeg går ud fra Vi alle har, eller hva ?
Nu er der hængt grimme nok ord på at være lovlydig, stikkerjobs er et nyt lavpunkt for mig at se herinde. Janteloven har tydeligt talt ...

Farvel K10

Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind