Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2010, 20:33   #18
Damper
På vej til at lære K10
 
Dampers avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2010
Lokation: Næstved
Indlæg: 11
Styrke: 14
Damper er ny på vejen
Arbejdsprøvning

Hej Whattodo.

Jeg er selv i arbejdsprøvning og ud fra den hjælp som er givet her, ifa. dagbog samt smerteskala har, jeg lavet et skema i Word.

Brug det som vejledning, eller slet mine data, erstat med dine egne.
Lav en smerteskala som passer på dig.
Sørg for at udskrive mindst 3 eks. hvis du er overført til anden aktør kan du blive udsat for at du skal udfylde en dagbog som ikke indeholder særligt mange oplysninger. dette kan resultere i at du skal ud i et nyt forløb, for for hvergang at anden aktør får en opgave får de ca. 11.000 kr. af Kommunen.
( har arbejdet i jobcenter kortvarigt, så aftalen )
Hvis de ikke accepterer din dagbog så gør dem opmærksom på at din sagsbehandler får en kopi.
Gem din dagbog i en mappe med et dokument for hver dag, det kan være at du skal rette dem til, muligvis har du glemt en vigtig detalje. Få gerne en af dine næremeste som du har tillid til, at gennemgå dagbogen inden aflevering. Vi har en tilbøjlighed til at gøre os bedre end vi faktisk er i mange hensener, eller modsat dårliger, dette kan en sand ven afsløre.
Betragt dette forløb lige nu som, eksamen/svendeprøve i dit fremtidige liv, så gå ind i opgaven med stor engament og omhug.
En rigtig god ting du kan gøre med stor posetiv virkning er, lav en liste med dine kompecenser inden for det område du er i afprøvning i, og en liste med hvad du kan tilbyde i det pågældende afprøvningsjob.

Jeg håber ikke bare du men også andre kan bruge mit indlæg.

En kærlig Hilsen fra Damper
Vedhæftede filer
Filtype: doc K10-S M E R T E S K A L A.doc (23,5 Kb, 785 visninger)
Filtype: doc K10-Dagbog.doc (55,0 Kb, 804 visninger)
Damper er ikke logget ind   Besvar med citat