Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2012, 11:05   #19
stefansson
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2012
Indlæg: 59
Styrke: 13
stefansson er ny på vejen
opdatering igen

Jeg fik hjælp fra min fagforening til at klage over kommunens afgørelse om stop af sygedagpenge, og har fået afslag på dette. Fagforeningen giver sagen videre til apotekterforeningen, så håber at de kan hjælpe. Sagen er nu hos beskæftigelsesankenævnet (BAN).

Jeg har kigget på kommunens lægens afgørelse, og han skriver bl.a. at der er usikkerhed om årsagen til min smerter, men dette er slet ikke korrekt. Der er bevist at mine smerter skyldes mit VM, men dog er mine smerter mere udtalt end det plejer at være. Nu sidder mit VM dybt og ikke på overfladen, og dette i sig selv giver mere smerter og besværligheder.

Er der nogen der ved hvor lang tid sagen kan ligge hos BAN? Jeg har løn indtil udgangen af november (fra min opsigelseperiode) men ved ikke hvad der så kan ske for mig økonomisk. Frygter lidt at stå med ingen indtægt til december.

Ellers er der nyt fra rigshospitalet, der har kontaktet læger i England. Lægerne i England mener ikke at de kan hjælpe mig, men de synes jeg skal have en ny MR scanning, hvilket jeg får den 28. august. Dette havde jeg også med i min klage.

andre kommentarer på sagen høres gerne, jeg har selv meget svært ved at overskue sagen lige nu.

Sidst redigeret af stefansson; 14-08-2012 kl. 11:10.
stefansson er ikke logget ind   Besvar med citat