Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2011, 17:55   #119
falentin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-05 2010
Indlæg: 141
Styrke: 15
falentin er ny på vejen
kære Carmen

Vi er slet ikke uenige omkring det du skriver. Jeg har været i systemet i så mange år, at jeg snart burde komme ind og trykke drånningen i hånden, for tro tjeneste

Derfor har jeg gennem årene haft et utal af forskellige sagsbehandlere som jeg ikke længere kan tælle til - og tro mig, har været gennem både gode og dårlige.

Det er bare vigtigt for mig, når nu det ikke er en fritidsinteresse at søge FP som du skriver - at man ikke gør folk skræmte og bange. Den eventuelle dårlige oplevelse nogen får med en sagsbehandler, er ikke ensbetydende med at den næste får. Synes bare det er vigtigt at se det fra begge sider, så man ikke tror, at det kun er dårlige oplkevelser man får hvis de omtalte personer kommer ind over ens sag. Derfor havde jeg bare brug for at fortælle, at jeg rent faktisk har haft en god oplevelse, for at der også kom noget positivt ind i denne tråd.

Og vi skal stadig huske på, at alt hvad der skrives herinde, kun er en udlægning af sagen.

Mener, at i de sager hvor der begås groteske fejl etc, som i nogle af de beskrevne indlæg, burde munde ud i en direkte skrivelse til ministeren/folketinget. Ellers tror jeg desværre, at vi kan skrive herinde fra nu og til juleaften, uden at der vil ske noget som helst.
falentin er ikke logget ind   Besvar med citat