Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2018, 10:32   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af snoozz Se meddelelser
Skal snakke med hende i eftermiddag....

Vil i al fald se hvad jeg får for pengene. Hvis jeg skal gi 3600 kr til konfirmation, så skal hun vel også?

Så vil forslå vi ser på brude.... nej konfirmationskjoler sammen til ca 7000 kr.

For jeg er ikke inviteret med til den efterfølgende fest, og jeg vil sgu ikke betale for at hendes venner og familie fester...
Du må meget have mig undskyldt, men jeg synes du udviser en rigtig grim opførsel.
Og du vil kræve ting du slet ikke har ret til.

Medmindre du reelt har fælles forældremyndighed (her kender jeg ikke loven på området), så har du ingen ret til, at få indflydelse på hvordan pengene bruges.
Hvis din datter vil holde sin konfirmation på et slot (overdrivelse fremmer forståelsen) og så nøjes med en genbrugs-konfirmationskjole, så har de lov til det.

Og du er ikke selvanskreven til, at deltage i festlighederne.

Når du betaler børnepenge beder du vel heller ikke om, at komme med ud og se hvilke madvarer din datters mor kommer i indkøbsvognen. Eller?

Citat:
Oprindeligt indsendt af snoozz Se meddelelser
Der er tale om en kvinde jeg hverken har været kæreste med eller nogen anden relation udover at vi har et barn sammen i 7 år.
Hvis i kun har haft et barn sammen i 7 år, så kan dette barn vel ikke være nået konfirmationsalderen?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat