Se enkelt indlæg
Gammel 22-12-2010, 13:59   #1
madina
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-07 2010
Lokation: jylland
Indlæg: 32
Styrke: 14
madina er ny på vejen
Hjælp mig I kloge hoveder

Hej til jer alle

Endeligt har min ven fået bevilligt til flexjob. huura det var en lang kamp som varede i over et år!!!

Min ven er stadig væk ansat og er sygmeldt, han har fået hele tiden løn fra arbejdsgiveren siden juli måned mens han var sygemeldt men da han er bevilget flexjob pr. 20 .december 2010 skriver kommunen at hans sygedagpenge ophører pr. 19. 12 og han vil være beretigt til ledighedsydelse fra 20. 12

hans arbejdsgiver vil have ham tilbage og vil ansætte ham i flex , men først skal han i praktik hos arbejdsgiveren for at se hvor mange timer han kan holde til,

forforening siger også da arbejdsgiveren ikke har fyret ham vil han stadig væk få udbetalt løn under praktikperioden

hvis sygedagpenge ophører hvordan kan arbejdsiveren refundere hans løn under praktikperioden?

min ven vil arbejde måske 2 timer om dagen og så 3 timer også videre der vil måske gå 1-3 måneder inden de finder ud af hvor mange timer han kan holde til

jeg er forvirret

hvem vil give ham løn under praktikperioden, som sagt han er ikke opsagt

jeg regner med at han vil få det samme løn som nu, når han skriver den nye kontrakt om flexjobansættelse hos han arbejdsgiver..

jeg har brug for jeres råd

på forhånd tak for hjælpen

GOD JUL TIL JER ALLE
madina er ikke logget ind   Besvar med citat