Se enkelt indlæg
Gammel 28-05-2013, 17:44   #1
addguy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-04 2012
Indlæg: 18
Styrke: 13
addguy er ny på vejen
Question FTP satser i 2013?

Hej Alle sammen.

Det er efterhånden et stykke tid siden jeg har kigget ind på K10 siden jeg blev ftpér i August 2012.Men nu er jeg så her igen

I August 2012 fik jeg knap 12.300 udbetalt af Århus komune,fra 1 Januar 2013 fik jeg knap 12.000 udbetalt.. nu fra d. 1. Maj 2013 får jeg så 11.767 udbetalt,og nu tænker jeg om der er noget galt? jeg forstår godt ordet inflation,men jeg savner noget mere der giver et overblik over satser for FTP,så man kan se om satserne er dalet og det er derfor jeg får mindre udbetalt,eller om det er komunen der klokker idet med udbetale det rigtige beløb,om det så er bevist er eller ubevist kan man ikke vide,men man kan jo ikke lade være med at tænke i de baner,når man hører de forskellige komuner der får fikse ideer eller skattefar der begynder at blive lidt for kreative.
Jeg har nu brugt godt 1½ time på at søge noget info her på K10 men kan ikke finde noget,og i tidernes morgen da folk her på K10 hjalp mig,mindes jeg om at jeg fik et link,hvor man kunne se de forskellige satser for ftp.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Mvh Addguy.
addguy er ikke logget ind   Besvar med citat