Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2012, 10:43   #93
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det er ikke sådan jeg har oplevet det.

I2007 var jeg i arb.prøvning på et beskyttet værksted, dette endte ud i en visitering til fleks. Til trods for et fremmøde på 6-9 timer pr. uge mente de, at jeg kunne arbejde 20 timer pr. uge (kassetænkning).

Som fleks-visiteret blev jeg sendt til en anden aktør, første gang for at finde et fleksjob, anden gang for at vurdere min arb.evne.
Efter 3 mdr. i virksomhedspraktik blev jeg tilkendt fp.
Ja det har du nok også ret i Vovse, det samme skete også for Frk. Norden der gik fra sdp. til ledighedsydelse.

Måske dobblede de lige timerne op for dig Vovse og gør det samme med os andre !!?

I øvrigt Vovse ved en §17 hvor kommunen selv søger ftp. for een, får man da ikke en indstilling fra Social Service eller lign. som skal godkendes inden sagen ryger til pensionsnævnet? Det er til linuzmors sag, det er nok ikke ens i alle kommuner, men mener bare at du fik ftp. på en §17 via kommunen, så måske ved du det med indstilling inden PN?

Fibro, du må se hvad du kan klare, men det vil være en rigtigt god idé at få dine skåne behov ned på papir hvis du allerede kender til dem.

Jeg går en del til træning og det kunne jeg nok ikke hvis jeg havde fibro. Så jeg har acceptere at det er angst der vidst nok kommer af en slags opmærksomheds forstyrrelse. Smerterne "passer på mig" og bremser mig i ikke at presse mig selv for meget, men det er nok det samme for os alle når kroppen siger fra.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat