Se enkelt indlæg
Gammel 29-08-2014, 19:07   #25
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har det faktisk på samme måde....jeg er også blevet lidt kold i r**** over deres bavl...

Men det kan man selvfølgelig også godt være når man har fryseren fyldt op og selv kan dampe som man vil i meget lang tid fremover...

Det er som du skriver jo netop synd for alle dem som ikke vil få muligheden..

Næsten uanset hvor gode de bliver til at lave de fremtidige ecigaretter ja så vil grænsen på de max 20 mg jo stoppe det hele for de mennesker som ryger rigtig meget...i at gå over på damp...

Men men jeg skal nok gøre mit for at dem jeg kender vil få muligheden at kommer over på damp...og det kan man jo hvis ens fryser er fyldt godt op

Ja Kayfun er også en af de bedste tanke jeg har prøvet...

Jeg er dog kommet til at købe en SQuape Rekoaded http://www.cloud9vaping.co.uk/epages...roducts/SQR-01

Er du så færdig den er nem at bygge på....det kan ikke gå galt med den tank..

Man kan ikke komme til at lave kortslutninger osv da den er belagt med noget ikke strømførende...

Luft "ringen" indtaget er bare super genialt på den....man kan virkelig selv bestemme hvor meget luft man ønsker skal igennem den...helt fra super meget stramt sug og helt op til vanvittig løst sug på over 3 mm...

Så alle vil kunne bruge denne tank uanset hvordan man vil have sit sug...

Det er synd at den koster så meget....men den kommer sikkert snart på fasttech...

Dens forgænger er nemlig til salg på fasttech....så den her kommer nok også...

Men det er virkelig en god tank og man skal ikke bruge værktøj for at fylde væske på...

Den er så god at jeg skal have et par stykke mere men først når den kommer til slag på fasttech...for den er virkelig dyr at købe original...

Man skal jo ikke gå ned på udstyr eller væske...har jeg hørt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat