Se enkelt indlæg
Gammel 30-03-2015, 20:44   #5
CLM
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2011
Indlæg: 51
Styrke: 13
CLM er ny på vejen
Tusind tak for dine uddybende svar og forklaringer - det er meget brugbart for mig.
Jeg har læst en del om tingene og har bestilt Bitterstern ved min lokale helsebutik. Kan næsten ikke vente med at prøve det, håber den kommer i morgen.

Dejligt at du har fået en bedre fornemmelse for hvad der sker under fordøjelsen, netop det vil jeg også gerne opleve, for jeg har svært ved at mærke hvad der er godt og skidt. Det skyldes nok (udover at jeg er dårlig til mærke efter) også at jeg har det jævnt dårligt hele tiden, og ikke kender fornemmelsen af en velfungerende fordøjelse.

Det er i hvert fald gået op for mig at jeg skal til at fokusere mere på min fordøjelse. Hidtil har jeg kun haft fokus på hovedpine og spændinger som mine altoverskyggende problemer og derfor ignoreret fordøjelsen... men tænk hvis årsagen til smerterne findes her...
Jeg har simpelt hen ikke set det på den måde før jeg læste dine indlæg og kunne genkende en hel del

Det knækbrød som du nævner har jeg sjovt nok også brugt lige siden jeg opdagede det i Netto. Det virker nemlig rigtig godt, mætter uden at fylde for meget.

Håber jeg snart kan dele nogle positive erfaringer
CLM er ikke logget ind   Besvar med citat