Se enkelt indlæg
Gammel 14-07-2011, 12:54   #318
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Uhhhhhhh....

Har lige fået svar fra borgmester sektretæren med kopi af borgmesterens svar på min mail om overskredet klagefrist. Han svarer som flg.

"Du har den 8 juni, 2011, sendt en klage over Det Kommunale Pensionsnævns afgørelse fra den 13 maj, 2011, om afslag vedr. din ansøgning om førtidspension.

Den 11 juli, 2011 har du skrevet et brev til Det Kommunale Pensionsnævn, fordi du ikke har modtaget svar på din klage og at fristen er overskredet. Du skriver endvidere, at du ikke mener at det er acceptabelt at du først kan få svar fra Pensionsnævnets møde først i september, 2011. Dette brev har du sendt c.c. til mig.

Jeg har haft kontakt med formanden for Det Kommunale Pensionsnævn. Han har oplyst, at Pensionsnævnet har afholdt ekstra ordinært møde vedr. din klage den 12 juli, 2011 og at afgørelsen sendes til dig i dag.

Jeg beklager, at vi ikke har kunnet overholde fristen for behandling af din klage, og at du ikke har modtaget besked inden fristens udløb."


Så i morgen skulle jeg modtage svar på min klage Uhhhhhh.....
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat