Se enkelt indlæg
Gammel 09-07-2012, 13:55   #12
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Lokalgrupper omkring HSP

Kære Antoinette

Min egen (kvindelige) læge gennem mange år, tager det heldigvis alvorligt.
Og jeg fandt i sin tid også en god psykolg der selv var HSP, fordi jeg vidste det var ultimativt for processen.

At jeg ikke skulle starte med at afmontere og forklare en hel masse (HVOR mange dybe tallerkner er der plads til i et konsultationsrumværelse ), hver gang jeg havde brug for lægelig assistance.

Der er nu fuld fart på oprettelse af lokalgrupper rundt omkring i landet, hvor man kan mødes og udveksle erfaringer og støtte, med andre HSP.

Skynd dig at gå ind på www.hsp-foreningen.dk og se, om der er en i nærheden af dig.

Eller overvej, om du evt. selv kunne starte én.
Husk at alle i gruppen ville have præcis de samme sociale begrænsninger som dig - blot i mere eller mindre udtalt grad.
Så der vil ikke blive løftet et øjenbryn, når der evt. kaldes til møde, og f.eks aftales: ingen kraftige dufte, dæmpet belysning, lav stemmeføring, roligt beliggende lokale osv.


du kan også søge efter en makker via foreningen, som vil dele opstarten med dig - mulighederne er mange, og du kan selv beslutte hvordan du præsenterer det.
foreningen vil også meget gerne kontaktes pr. mail, for idéer til nye tiltag - så skriv endelig, og hjælp dig selv til mere støtte og forhåbentlig en lidt mere meningsfylt hverdag - som også er et kendt HSP-ønske.

Vi er 'i samme båd', men kun hvis vi rent faktisk sætter os op i den, kan den bevæge sig fremad - til alles bedste.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat