Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2019, 19:38   #12
Desmond007
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2011
Indlæg: 274
Styrke: 13
Desmond007 er ny på vejen
Hej Peter

Tak for gode råd

Jeg har rigtigt nok fået bevilliget en tre hjulet el scooter.
Jeg havde en medarbejder fra Hjælpemiddelafsnittet på besøg i mit hjem og jeg forklarede hende min situation.
Det kunne gå begge veje. En trehjulet el scooter eller en trehjulet el cykel. Det blev så en scooter.

Jeg overbelaster nemt mine lår, og derfor blev afgørelsen en scooter hvor man slet ikke bruger benene. Jeg skal dog holde benene igang for at bibeholde muskelmasse, ifølge min smerteklinik (det fik jeg at vide mundtligt, og det står ikke i min journal desværre).

Kommunen har så vurderet at jeg skal skåne mine ben når jeg jeg kører rundt, som gøres bedst på en scooter og så kan jeg bedre fokusere på træning, da jeg vil være mindre belastet.

Jeg vil dog påstå overfor kommunen at det med kuldeintolerance (stærke smerter ved kulde står der i min journal fra smerteklinikken) og at der ikke er et lukket rum til varer, gør at en trehjulet el cykel er det rette valg og den smule overbelastning der måtte være ved laveste modstand på en el cykel, må stå i baggrunden for kuldeintolerance, manglende rum til varer.
Ydermere det faktum at jeg ikke har et lukket skur til el scooter og opsætning af el lader er dyrt og besværligt og alle kan bruge den så jeg kan risikere ikke at have strøm om morgenen når jeg skal bruge el scooteren, fordi folk har taget stikket ud

Er det altsammen noget jeg skal skrive i en klage?

Sidst redigeret af Desmond007; 11-07-2019 kl. 19:41.
Desmond007 er ikke logget ind   Besvar med citat