Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2013, 18:19   #26
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Præcis det samme hér!

Jeg kan ikke deltage, hvis jeg SKAL deltage - det er faktisk ret simpelt i virkeligheden.

Arbejde kan ikke lade sig gøre - hvorfor. Fordi jeg SKAL møde på et bestemt tidspunkt, jeg kan IKKE møde på bestemte tidspunkter, for hvis jeg ikke har lyst til det, så dukker jeg simpelthen ikke op. Jeg kan ikke gøre noget jeg ikke har lyst til.

Jeg kan IKKE sidde og vente på jeg ''får fri'' - hvis jeg vil have fri, jamen så går jeg bare!

Jeg kan heller ikke under NOGEN omstændigheder sidde og være sulten, og så først ''må spise'' på et bedstemt tidspunkt (frokostpause) - jeg spiser når det passer mig.

Og sådan er JEG, jeg har altid været sådan lige fra da mine forældre måtte tage mig ud af børnehaven fordi jeg ikke kunne lide børn med snot og faste rammer, og op gennem skoletiden, hvor jeg gik på skole for børn med psykiske og/eller sociale problemstillinger - og hvor jeg kunne gå og komme præcis som det passede mig.

Hvis der er en ramme, så bryder jeg den. Derfor findes der ikke et arbejde, for alt arbejde har rammer med tider for mødetid, tider for hvornår man må gå, hvornår man må spise, hvornår man vil på toilettet, hvornår der er ferie, osv.

Og det gør mig til vild fugl i meget lille bur......

Men hvis man bare åbner lågen, så kan jeg som sagtens finde på at sætte mig ind på pinden, der skal bare ikke være en forventning om, at jeg gør det...eller nyder hvis lågen bliver lukket. Jeg skal nok selv bestemme om lågen skal lukkes.

Jeg havde jo også et frivilligt arbejde 1 time om ugen på plejehjemmet, det hed i begyndelsen at jeg kunne komme Torsdag eller Fredag, når jeg selv havde lyst 1 times tid. Jeg kom så mest om fredagen. Pludselig hed det så, at jeg bare skulle komme Fredag - og så kom jeg aldrig mere. Havde det heddet Torsdag eller Fredag, så var jeg nok kommet hver Fredag
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat