Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2011, 22:31   #6
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Hej Lotte.

Jeg ved ikke om sådan en tråd er tilladt på K10, men jeg svarer; og er det ikke tilladt, må tråden blive lukket af en moderator.

At en person har haft en ELENDIG oplevelse med en læge/sagsbehandler er ikke ensbetydende med at alle andre vil have samme negative oplevelse med samme person.

Derfor syntes jeg det hører sig til, at man - inklusiv dig - kommer med en ordentlig BEGRUNDELSE for hvorfor man mener andre skal undgå disse personer.
Har du egentlig slet ikke læst min indledende tråd?
Synes du ikke det er begrundelse nok at disse læger kører TERM-model, læs hjernevask på patienterne, kun med det ene formål at undgå at kronisk syge bliver indstillet til førtidspension?

Jeg har en fysisk konstateret lidelse, dokumenteret på en scanning og ALLE klassiske symptomer for min lidelse.

Trods dette har to TERM-læger, som begge arbejder for Jobcenter, somatiseret mig i deres Speciallægeerklæringer, dvs. stemplet mig som hypokonder trods jeg aldrig har fejlet noget psykisk. Dette har mange andre været ude for før mig.
Disse læger samarbejder med Jobcenter og det gør de altså ikke kun i min sag, men i alle pensionssager.
Det er sindsygt vigtigt at dette kommer frem i lyset.

Om andre har gode erfaringer med disse læger i andre sammenhænge er irrelevant, her handler det om at de i deres arbejde for Jobcenter hvor de tjener styrtende med penge, ved at bruge TERM-undersøgelser på patienterne kan lave fusk med Speciallægeerklæringerne.

Denne tråd handler KUN om pensionssager, hvor man er berettiget til pension, men bliver snydt og bedraget.
Det er da muligt at disse læger er positive overfor patienter med rest af arbejdsevne fordi deres agenda netop er at få alle i arbejde, men har taler vi om deres arbejde for Jobcenter hvor de helt bevidst fusker for at lave de "gode" erklæringer Jobcenter efterspørger.

Du er i din gode ret til at ignorere tråden hvis du ikke synes om den.
Den er ikke ment som oplæg til en længere debat med brugere der ikke synes om tråden, men som et redskab til at hjælpe hinanden mod Jobcenters ulovligheder.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat