Se enkelt indlæg
Gammel 25-01-2012, 08:02   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Wins, eftersom du nu er i praktik (sandsynligvis med det formål, at afklare din arb.evne) så vil jeg stærkt anbefale dig, at skrive en udførlig dagbog, jeg brugte denne model: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Dagbogen sender du til din sagsbehandler og evt. jobkonsulent én gang om ugen.

Derudover er det vigtigt, at du siger fra når du ikke kan klare mere, du skal ikke være sej og bevise noget som helst.

Hvis du arbejder mere end du reelt kan risikerer du, at lande på en forkert hylde efterfølgende.
Du skal spørge dig selv, om du også vil kunne klare de 10 timer i et fleksjob, 47 uger om året, i flere år.
Hvis ikke, så er det nok på tide, at du skruer ned for blusset.

I en afprøvning er det vigtigt, at man, så vidt man overhovedet er i stand til det, møder op hver dag, også selvom det betyder, at man kun kommer for at fortælle, at man har det skidt og går hjem igen.

Hvis man har for lidt fremmøde kan de senere påstå, at de ikke har kunnet vurdere din arb.evne.

Held og lykke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat