Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2008, 19:29   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
"Hvorfor synes EU, den danske model er genial?"
Ja, det er da også mig en gåde.

Fransk tv er p.t. på rundtur i Danmark af samme årsag.

Men gæt engang, hvad de OGSÅ skal filme?

Hold fast... nu kommer det.

Den "fantastiske ældrepleje" i Danmark.

Gud fader bevares, siger jeg bare. Gid, de ville filme de stakkels SOSU-assistenter, når de ligger og bider i gulvbrædderne af smerte og stress, når de kommer udmattede hjem efter en vagt.

Ældre, der skal betale 3.600 kroner om måneden for mad, mens man på en højskole kan få kost OG logi for 1.100,- pr. uge.

Ledige fleksjobbere på starthjælp til cirka 5.000,- pr. måned FØR SKAT.
Til sammenligning får en fængslet 1.500 kr. pr. måned til KOSTPENGE... SKATTEFRIT.

Ja, det er en "fantastisk" eksportvare - det danske system, hvor de ældres priser på bleer diskuteres i dagspressen - ydmygende.

De ældre betegnes som "en ældrebyrde", selvom deres surt optjente løn og skattebetaling finansierer dem, som nu udsulter dem.

Handicappede ties ihjel - eller sultes ihjel - eller piskes til sidste blodsdråbe på arbejdsmarkedet - UDEN LØN.

Men det hele sker måske for at få Fogh kørt i stilling til EU-præsident, med Danmark som "foregangsland". Og til den brug er hele landet registreret i hoved og r..., så modellen kan sælges til hele EU. Danmark er måske "pilotprojekt" for hele EU.

Jeg vil gerne opfinde en ny betegnelse: Politikerbyrde!!!
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat