Se enkelt indlæg
Gammel 24-02-2012, 00:14   #2
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Ved ikke om det er det samme i alle kommuner, men ved at mange af de kommuner jeg har haft med at gøre har det sådan at Sagsbehandler indstiller, så kommer det i noget der hedder visitations team hvor der sidder forskellige med (bla sagsbehandler, lægekonsulent, jurist, teamleder osv ) lidt forskelligt fra kommune til kommune, når de så har sagt god for den sendes den videre til pensionsteam hvor de enten anbefaler (visitationsteamet til pensionsteam) tilkendelse eller afslag, hvis det er tilkendelse så bliver man tilbudt at møde op ved pensionsteamet hvis man har noget man gerne vil sige (hvis det er førtidspension) og her tilkendes eller gives der så afslag..

I de sager (inkl min egen) har jeg altid fået at vide at det er visitationsteamet der arbejder igennem papir og diskuttere for og imod og at man mange gange betragter pensionsteamet som et stemple .. men har altså oplevet mere end en gang at det går igennem visitations teamet og så afslag ved pensionsteamet... så det kan ske...

Så hvis din kommune ligner dem jeg kender så er det visitationsteam og så pensionsteam..
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat