Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2011, 17:40   #5
foetsie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2010
Indlæg: 119
Styrke: 14
foetsie er ny på vejen
Hej,

Enteneller, vi ved ikke om en afprøvning er vejen frem, men man skal jo prøve på et eller andet tidspunkt.
Han skal ikke selv møde op, de drøfter det bare og så får han besked bagefter.
Fagforeningen har vi droppet, besparelser, og desværre har de aldrig været til gavn da vi havde brug for dem

Reelt set kan han ikke raskmeldes - det har konsulenten jo ved selvsyn konstateret - lægen bekræfter dette. Jeg er allerede glad for at det går lidt bedre med ham men efter max. 2-3 timer 'aktivitet af en eller anden art' så er grænsen også nået, som mange af os herinde sikkert genkender.

Hvad mener du med at være 'oven på' at vi skal holde fingeren på pulsen hos 'dem' i kommunen eller at han skal virke mere frisk end han er??

MRTV, bare rolig vi har absolut ikke råd, økonomien er formindsket over halvdelen siden jeg blev ledig flekser og min mand på 30 timer. Alt er sparet væk, bil, forsikringer, og værre. Vi ved at man kan søge hos kommunen men konsulenten sagde at det nok blev en afslag så vi lige så godt kunne spare os den ulejlighed.

Men så fandt vi en psykolog som kun ta' det halve og min mand går nu hos hende, og ja vi betaler selv, så må det koste på madbudgettet ell.lign.

Hvis de dropper hans sygedagpenge, så er vores forsørgelsesgrundlag min ledighedsydelse og stort set 0 chance for en fleksjob da vilkårene er ret så speciel for min vedkommende.

Overskuddet til at han går hård ind i kampen er jo også lige nul, da ikke kun dette spiller men også 3 dødsfald indenfor de sidste par måneder, som så lige rammer oveni.
foetsie er ikke logget ind   Besvar med citat