Emner: Smerteklinik.
Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2020, 11:55   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Goodie77 Se meddelelser
Jeg er tvunget til at få en førtidspension, idet jeg ikke kan mere - mit helbred er færdigt.

Jeg er netop som I nævner sendt til en 'Arbejdsmarkedsrettet psykologisk undersøgelse' og håber den plus lægeerklæring fra Klinisk Funktion sætter punktum i sagen.

Jeg har jo netop også afprøvet relevante smertemidler plus neurologerne har sagt der ikke kan gøres mere smertemæssigt - og har være på psykologisk smertekursus og erklæret af tidligere læger at jeg er psykisk neutral, ikke angst, deprimeret etc....

Så ja... de forhaler og forhaler jo... det er ved at drive mig til vanvid...
Jeg går ud fra, at du selv har styr på alt dokumentation i din sag.

Tag den psykologiske undersøgelse med, afvent rapporten, læs den og se om den støtter dig i en pensionssag.
Hvis den gør det, så puster du din sb i nakken, holder hele tiden øje med hvad der sker i din sag.
Og hvis sagen så går i stå/forhales, så er det vel stadig muligt, at søge om førtidspension på det foreliggende dokumentationsgrundlag, og det vil jeg anbefale dig at gøre, men kun hvis du selv har styr på alt dokumentation i sagen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat