Se enkelt indlæg
Gammel 29-01-2020, 17:31   #42
fatternada
Følger med
 
fatternadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2018
Lokation: Sjælland
Indlæg: 150
Styrke: 6
fatternada er ny på vejen
Jeg skal selv snart til Rehab.møde, og jeg har flere gange måtte "slå" SB. i hovedet, og påpege at der manglede vigtige helbredsmæssige attester i min sag, som skulle til teamet.

Det er endda endt med at SB. mente at én attest ikke var nødvendig, og jeg sendte derfor SB. et notat hvori jeg påpegede problemstillingen vedr. den manglende attest, og påpegede at i hele landet klages over fra borgere, at SB.er ikke indhenter de nødvendige helbredsmæssige oplysninger, og at jeg er klar over at denne manglende attest kan få indflydelse på Rehab. teamets indstilling osv.

Jeg har måtte være vågen, og hver gang sendt notat til min sag. Om alle mine notater bliver "brugt" til vurdering ved jeg ikke, men jeg ved så at de ligger der, og at jeg så i yderste nødstilfælde kan få dem med i en evt. ankesag, og dér vil de få indflydelse! Altså, jeg har INDEN sagen blev sendt til teamet, bedt min SB. skriftligt, om at denne sendte HELE = ALLE sagsakter, som teamet får, så jeg kunne godkende og evt. komme med indsigelser.

Jeg forstår så tilgengæld ikke, at når læge, psykolog og psykiater skriver om min tunge psyke, at de alligevel ønsker at jeg skal sidde skoleret til et Rehab. møde. Det er i min verden øredøvende angstprovokerende! ...

Sundhedskoordinator skal være med ind over i din sag, og rådgive din SB: om ALLE relevante dokumenter er indhentet, så du kan få en retfærdig indstilling.

Du kan nok ikke klage, men sende et notat, som du anmoder om bliver lagt i din sag. I klagen kan du påpege den trukne tid osv.

Nu er det bare om at vente, og hold op hvor går tiden tortur agtigt langsomt

Sidst redigeret af fatternada; 29-01-2020 kl. 17:36.
fatternada er ikke logget ind   Besvar med citat