Se enkelt indlæg
Gammel 13-01-2016, 22:12   #20
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Vovse:
Lad os håbe at dem/os med kognitive problematikker, får lov til at fortsat optage efter behov, uanset hvilken retning reglerne ender i
Nu står der jo ikke noget i loven om, at visse grupper har lov at optage.

Det, at der står i loven om retssikkerhed, at sagsbehandlingen skal tilrettelægges, så borgeren kan deltage i sagsbehandlingen, er ikke ensbetydende med, at man må optage.

Som du selv oplever det, så kan det lige så godt betyde, at borgeren får et referat af mødet når mødet er slut.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeps @Vovse...man kan altid skrive og spørge ind til hvad der blev aftalt eller talt om efterfølgende et møde...

Men her har du ingen garanti for at sagsbehandleren svare...heller ikke selv om du klager...
Jeg kan jo kun tale ud fra min egen erfaring, og jeg har flere gange erfaret, at en klage til jobcenterchefen medfører hurtigt svar.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Du kan desværre IKKE bruge retssikkerlovens §4 til at få lov til at optage...
Som skrevet højere oppe, så var dette heller ikke min fortolkning.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat