Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2011, 14:54   #16
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Hej til jer alle der stadig husker mig Det er længe siden jeg har logget på sidst!!

Der er sket lidt nyt siden sidst og jeg står lige nu og ANER ikke hvad jeg skal gøre, men ved bare at der SKAL ske noget nyt nu!!

Jeg har knoklet på længe med arbejde, kom op de 3 timer 4 gange om dagen og det gik tåleligt! Så Gik jeg en halv time op i 2 dage, og SÅ gik det bare ned af bakke igen Der var selvfølgelig også andre ting inde i det for jeg skulle have gæster og så skulle der gøres rent og ryddes ukrudt i min mikrohave og det gjorde jeg fordelt ud på 14 dage, men min krop har bare sagt STOP, igen igen. Jeg kan ikke klare at passe job, hus og have og fuld træningsprogram på en gang!!

Og uden min træning mister jeg min førerlighed, og uden førerlighed kan jeg ikke klare hus have og job!!

Jeg begyndte at miste min balance, fik flere og flere hofteskred, og grundet det tog jeg til lægen som sendte mig til fys, der siger jeg har brug for at have hjælpe løbende for at holde min krop på rette kurs. (det kan jeg jo godt se, det er altså et stort projekt at holde mig på benene, og måske er det for meget til at jeg magter det alene SAMMEN med alt det andet)!

Men nu står jeg så her, med et praktiksted til og med november (som jeg føler er for "farligt" at passe hvad angår min førerlighed lige pt.) Jeg er stresset, får angstsymptomer som igen forværres af at mine ben ikke vil hvad jeg vil og min hofte popper ud hele tiden!

ALLERHELST så jeg at de gav mig et års fred PLUS økonomisk hjælp til at gå til fys regelmæssigt og til træningscenter så jeg kan gøre ALT det rette for min krop og ikke skal tænke på det job oveni!

Men mit spørgsmål er til jer.... HVAD skal jeg sige HVORDAN til min sagsbehandler når jeg ringer imorgen?????

Fortsat god søndag til jer
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat