Se enkelt indlæg
Gammel 31-07-2009, 18:52   #26
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Unhappy

Fin ide at sætte ord på mareridtet :

Selv er jeg gevaldig træt af at være en af de ildelugtende " outsidere" Men handler selvfølgelig også om mit helbred.

Er gammel storryger - har røget i 46 år og den første morgensmøg er altid gledet let og ubesværet ned på fastende hjerte - havde dårligt nået at svinge benene ud af sengen , før lighteren var i brug.

Jeg er startet på Zyban, men havde det skidt med pillerne i starten. De første 14 dage gik det rigtigt dårligt - hjertebanken - uro og et " føj - for den humør " .
Men måske humøret også skyldes at jeg er bevidst om , at det er ved at være slut med ....... det har trods alt været rigtigt hyggeligt at " smøge" den sammen med andre i sociale sammenhænge.

De værste bivirkninger er dog overstået, men har lige været ved lægen der konstaterede at mit blodtryk er galopperet opad ..... hun mener dog, at det er pillerners skyld.
Så skal til check igen ult.august . -

Har også investeret i en plastik erstatning - men syns ikke den er specielt stangsmart at sidde og fumle med - lidt ligesom at sidde og tygge i et tomt cigaretrør .

Bruger lige nu tyggegummi som erstatning når lysten til pinden bliver for
overvældende ......



Så rigtig god vind til jer .... der kæmper samme kamp.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat