Se enkelt indlæg
Gammel 28-10-2011, 01:20   #4
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mulle63 Se meddelelser
Vil lige høre om nogle af jer der har været oppe ved Per Fink i Århus og fået diagnosen Bodily Distress Syndrome?? Har Fibromyalgi.

Det er kommunen der vil sende mig derop til undersøgelse, for at få en speciallægeerklæring..

Og så håber kommunen at de så vil tage mig med i deres forskningsprojekt. Men den kan de jo ikke henvise til, kun egen læge der kan det.

Men er lidt nervøs for hvad det ender med?


Knus Mulle63
Jeg har i 2007 været på klinikken, og kom ind til en meget behagelig læge Lone Fjordbak. Jeg fik en rigtig god behandling, og i efterforløbet var der stor opmærksomhed på hvordan forskellige vitaminer, urtemedicin m.v havde indvirkning på smerterne. Jeg følte på intet tidspunkt mig behandlet som psykisk syg - men fik en rigtig grundig fysisk undersøgelse, mange blodprøver og et langt og fint forløb med skemaer for smerter og formåen. Jeg fik tilkendt ftp med det samme efter at have været der, og har ingen problemer haft med manglende diagnosekoder godkendt af who - og har fået erhvervstabsforsikring m.m

Lone Fjordbak, har på alle måder være en god og kærlig støtte for både mig om min mand. Så jeg er nok én af de få der har følt mig godt behandlet.
__________________
mange hilsner

Bumblebee

Førtidspensionist siden 2009
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat