Se enkelt indlæg
Gammel 12-01-2008, 18:31   #6
strikkeline
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2008
Lokation: Sorø
Alder: 66
Indlæg: 25
Styrke: 17
strikkeline er ny på vejen
Hej

Sad lige og læste de foregående indlæg i denne tråd!

Jeg synes også at musik er pragtfuldt at slappe af til, men hvis jeg står og vasker op eller vasker gulv, må musikken gerne være noget, man kan "skråle" lidt med på - (hver fugl synger med sit næb....)

Desværre ser jeg en del TV - og som en af Jer nævnte, kan jeg præstere at sidde her ved pc'en, mens TV'et kører - og jeg ser det jo ikke! Tror måske, at det ofte bliver brugt "som selskab". Jeg bor alene og det både min søster + familie og min datter + familie bor alle i Australien. Det er lidt langt at tage til for få eftermiddagste/kaffe .... Mit netværk er ret lille.

En anden god ting er, at jeg passer hund en gang imellem. At have hund på deltid kan jeg sagtens anbefale! Så kan man kæle og nusse - og man er tvunget til at komme ud i den friske luft lige meget hvad - og når der så er gået enten en hel dag eller flere dage med hundepasning, så kommer ejerne og hjemmet er "hundefrit" igen - og man får et pusterum: indtil der er en anden, der ringer og spørger, om man kan passe "snoopy ..."

Men det jeg slapper mest af ved er håndarbejde!

Jeg er simpelthen stukket af en "gal" strikkepind. Er der nogen af jer andre, der strikker, hækler, syr eller ???

Hvis der er nogen, der er interesserede i det, har jeg et link til en håndarbejdsforening, som jeg er medlem af - det har været en kæmpestøtte for mig siden separationen/skilsmissen/fyringen/ledighedsydelsen angreb!

I den forening sker der stort set ALT indenfor hvad man kan producere med sine hænder - også arbejde med træ, metal, maleri osv. - altså foruden de almindelige som strikke, hækle, brodere, lave kort, orkis, filtning, vævning, spinde uld m.v.

I den forening skrives der helst ikke alt for meget om sygdom - kun lidt en gang imellem og der er MEGET STOR STØTTE. Mange af medlemmer laver de smukkeste og mest kreative håndarbejder .....

Vil bare lige gerne høre tilbage, om der er nogen her på K10, der ville være interesseret i linket?
__________________
Strikkeline

[Det er beskæmmende, at vi lever i en tid, hvor det er lettere at sprænge et atom end en norm.
"Albert Einstein"]
strikkeline er ikke logget ind   Besvar med citat