Se enkelt indlæg
Gammel 20-08-2013, 18:38   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Og som sagt, grunden til den tætte kontakt med konsulenten var udelukkende fordi JEG selv bad om det.
Jeg er nogen gange chokeret over hvor lidt kontakt folk faktisk har med konsulenten under afprøvning.

Min var fra en privat aktør, så måske kan det godt betale sig at bed om sådan en når praktik kommer på tale.
Min var også fra en privat aktør, og jeg var i daglig kontakt med ham, godt nok "kun" pr. telefon.
Fordi, inden jeg startede i praktikken spurgte jeg konsulenten hvad jeg skulle gøre hvis jeg en dag så mig nødsaget til, at gå hjem før tid, p.g.a. mine rygsmerter (bare lige for at have det på plads).
Svaret var, at jeg først skulle sige det til chefen, og derefter ringe til konsulenten selv.
Så hver dag når jeg var gået hjem ringede jeg til konsulenten, d.v.s. 4 dage om ugen, da jeg havde fri om onsdagen.

Men han var ganske fornuftig at tale med, så ingen problemer i det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat