Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2009, 14:19   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Velkommen til siden og nej du er desværre ikke den første der har oplevet at være i klørene på inkompetente lægekonsulenter som handler i strid med loven ...

At din sag nu er vidersendt til ankestyrelsen betyder at der nu er andre øjne der skal se på din sag, hvis jeg var dig så ville jeg med det samme sætte mig ned og skrive et brev til anskestyrelsen og vedlægge det afslag du har fået hvori det fremgår at speciallægekonsulent i intern medicin" har fundet ikke at stole på mine lægers erklæringer.

Du skal skrive at du ikke forstår denne udlægning og at det er dybt kritisabelt at du kan få afslag på hjælp som de læger der kender dig mener er nødvendigt fordi en lægekonsulent vurdere at han ikke kan stole på dine læger ...

De kan sikkert selv se det i ankestyrelsen men det er slet ikke sikkert at de lægger mærke til det ...

Så derfor er det vigtigt at du får det skrevet

Du kan evt skrive at der også mangler dokumentation for hvordan lægekonsulenten er kommet frem til at der ikke kan stoles på dine lægers udtalelser og ikke mindst vis dine læger det afslag ...
  Besvar med citat