Se enkelt indlæg
Gammel 27-12-2012, 10:18   #8
1980
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 137
Styrke: 15
1980 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Lønseddel § 100? Hvilken lov snakker du om? Der er hundredvis af love, der har noget, der hedder § 100....

Og ja det er korrekt, at serviceloven § 100 merudgifter er blevet lavet lidt om. Noget med, at der nu fremover skal rundes op til nærmeste 100 kr. og ikke faste ydelser. Det synes jeg selv også er helt rimeligt. Den lavede de i forbindelse med fleks-og førtidspensionsreformen. Men § 100 fra serviceloven har i sig selv dog ikke noget med førtidspension at gøre.
Selv kan jeg ikke finde loven som fremsat lige nu, men man kan lede sig frem kort om det i højre side på forsiden - i de link, der er. (omkring lovforslag osv.. så står det sikkert længere nede). Loven skulle være gældende fra 1. januar 2013.

Man må jo kontakte kommunen, hvis man mener, at man har fået en ret lille ydelse udbetalt i forhold til, hvad man plejer at få udbetalt. Det er ikke til at vide, hvad årsagen er, før man tager en snak med dem... Der kan sagtens være sket en menneskelig fejl...

Som de alle de andre havde regnet ud, så er der selvfølgelig §100 merudgifter jeg taler om ;-)
Og ved godt pension og merudgift ikke har noget med hinanden at gøre. Dette spørger jeg heller ikke til ;-)

Og spørger her, da kommunen jo holder lukket indtil d.3.

Vil da klar ringe når de åbner.
Troede bare man blev varslet hvis der skete ændringer.

Kan nu se at der står at jeg kun har fået for én dag på sedlen.

Håber også det er en fejl.

Har Ehlers-Danlos syndrom og Fibromyalgi, og det koster
1980 er ikke logget ind   Besvar med citat