Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2013, 18:05   #18
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Tusind tak skal I have alle sammen

Det er absolut det bedste der kunne ske, udfra de kort jeg har på hånden

Jeg tror også kurven lige så stille vil gå op ad. Når jeg begynder på nogle af de ting, man enten ikke kan, eller ikke har lov til på kontanthjælp F.eks.

At der hele tiden er ro og ingen tidspreds... det bliver fagre nye verden.

Jeg har fået så mange sms'er fra familie og venner, + et par opkald med lykønskninger. Sammen med de dejlige beskeder fra jer herinde

Det er naturligvis ikke noget at prale med. Men omvendt kommer jeg heller aldrig til at ligge skjul på at jeg er pensionist, hvis jeg bliver spurgt. Direkte eller indirekte
En den af den hjælpepakke jeg har benyttet, har også bestået i at lære at accpetere mig selv, via. terapi. Det er derfor at jeg ikke føler skam.
Alt hvad jeg gør, er, og foretager mig. Det står jeg ved 100%

Og så nåede et arbejdsliv aldrig at blive en identitet for mig. Det er jo altid gået galt. Havde jeg haft et sådant, og det var fundamentet i mit liv. Som det jo er for de fleste. Så havde det været en helt anden sag sikkert, at få brevet.

Man kan metaforisk sige, jeg blev født blind, jeg mistede ikke synet. Derfor er en blindestok en opgradering, og ikke en nedgradering.

Den bedste beskrivelse jeg selv kan komme med, er at Genie er sluppet fri af lampen

Livet bliver helt sikkert ikke automatisk en dans på roser herfra. Men for hunde jeg har ting, mål, og ønsker jeg vil forsøge at realisere i tiden fremover. Som ellers bare har lagt og samlet støv.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat