Se enkelt indlæg
Gammel 18-07-2011, 18:36   #8
nolle123
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Lokation: Holstebro
Indlæg: 37
Styrke: 13
nolle123 er ny på vejen
Hejsa alle sammen..

Jeg har nu fået beskrivelse fra SB fra kommunen (ved at ringe derned og spørge om jeg ik skulle have den, altså rykke for noget igen)...

Jeg er så dybt forarget over den beskrivelse, der er 3½ linier der omhandler min arbejdsprøvning, altså omhandler de sølle beskrivelser om hvad mange timer jeg har haft og hvornår....

Ellers vælger hun enig at skrive om ALT der står i min profil, altså lige fra jeg har mødt hende første gang også til nu, omkring 2½ år har siden. Hvor hun bla. spiller meget på at jeg jo garanteret har psygiske problemer, for jeg har været så meget igennem, fx jeg mistede et barn i uge 8 inden jeg fik min fantastiske datter vi har i dag, og det har hun udtalt sig om, at det jo også var hårdt for MIG osv, og det har jeg aldrig udtalt mig om (jeg har set sådan på det det var naturens gang), og jeg har en fantastisk datter i dag.
Derudover har hun været rundt om skrive at det var da frygteligt at min mor ikke skulle opleve at kalde sig mormor!! ja der er ikke det hun ik har skrevet.... Derudover skriver hun jeg er meget negativt på alt, og vil kun se det dårlige, øhhh jeg hat sagt jeg tager 1 dag af gangen for det bliver jeg nød til, men udtalelsen fra praktik stedet, udtaler at jeg er utrolig imødekommende, en meget frisk og glad pige, derudover kommer jeg altid til tiden og blvier også gerne 10 min ekstra hvis jeg er ved noget!

Og til sidst vælger hun, at udtale sig om at hun bestemt mener der er et længere behandlings forsøg forude!!! og jeg lyder at flere psygiske lidelser (det skal siges jeg har været sendt ud i en psygisk test fra kommunen, for det spillede de også på en overgang, og han vurdere der bestemt ik var noget galt), og jeg har haft min egen læge med hele vejen vedr. det med min mor osv! Og skal jo bare knipse med fingrene hvis jeg har brug for hjælp, men har ik haft behov for det, og ikke mindst folk har virkelig kommet og sagt at jeg er bare en fantastisk glad og udafvent pige...

Så jeg er et sted jeg nu har underrettet kommunen om, at jeg ik vil underskrive den beskrivelse, og at jeg skal drøfte det med fagforeningen inden de høre mere fra mig.
Så ja den beskrivelse kan jeg jo ik bruge til noget som helst!!!!

Har så bestemt mig for jeg skriver en klage en af de næste dage til alle overhovederne og ik mindst borgmesteren...

Nu skulle jeg jo så også søge efter penge i dag nu hvor jeg ligsom har udstået min straf mm. den lille arv. men ja skal igennem hele systemet igen, og ja der var jo jobtilbud osv, øhhh ja og jeg er ikke arbejdsdygtig, sååå???? Og jeg kan ik ringe til SB for hun holder ferie...?
Jeg står et sted hvor jeg også har haft det rigtig skidt den sidste tid både med det fibro, men også bare med alt det slåsén med den kommune!!! Men bliver jeg sygemeldt, jaa så ved jeg ik om jeg kan få sygedagpenge, har jo ik haft et job nu her, da jeg jo kommer fra barsel?? Og røg på kontant hjælp i sin tid fordi jeg faldt for tidgrænsen (det var dog inden jeg blev færdig diagnostiseret fra sygehuset

Står lidt et sted hvor jeg ik føler jeg ved hvad jeg skal stille op med noget af det???
Nogle råd til alt dette??

MVH Nolle123
nolle123 er ikke logget ind   Besvar med citat