Se enkelt indlæg
Gammel 02-11-2012, 08:11   #17
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LS1980 Se meddelelser
2 mdr. har hun som sagt brugt fra jeg søgte en paragraf 17 til jeg kunne få at vide, at nu havde hun modtaget statusattesten fra egen læge. Aaaarh....Han har helt sikkert ikke brugt så lang tid på det
Citat:
Oprindeligt indsendt af LS1980 Se meddelelser
Jeg har søgt om ftp udfra paragraf 17, det gjorde jeg i august. I sidste uge fik jeg brev vedr. ansøgning om førtidspension på det foreliggende grundlag, derfor jeg også snakkede med hende som nævnt i første tekst.
Hvis du har søgt en §17, på det foreliggende mener jeg ikke det er i orden, at sb er så længe om tingene.

Hvis det var mig havde jeg sendt en klage til jobcenterchefen.

Men samtidig vil jeg mene, at det er lidt usædvanligt, at sb venter på statusattest fra lægen når der er søgt på det foreliggende.

En §17, på det foreliggende skal overgå til behandling efter reglerne om pension i umiddelbar tilknytning til ansøgningen.
Det eneste sb må gøre inden overgang til behandling efter reglerne om pension er, at opdatere rp.

Hvis du får aktindsigt kan du se hvornår kommunen har modtaget statusattesten fra lægen og på den måde se, om sb har brugt (for) lang tid på dette.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat