Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2009, 16:32   #4
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Hej Hla72!
Jeg forstår også alt for godt, at du er vred og frustreret, for jeg har samme problem: er havnet midt i en "skyttegravskrig" mellem sygehuset og kommunen. Sygehuset har et "behandlings"-tilbud til mig, som de dog mener ikke vil forbedre min erhvervsevne, og som jeg ikke må deltage i, sålænge jeg ikke er afklaret hos kommunen (kampen mod kommunen dræner mig for energi, som jeg så ikke har til at deltage i forløbet), og kommunen kan (vil???) ikke afklare mig sålænge, der er behandlingsmuligheder. Eller sagt med andre ord: jeg kan ikke "behandles" på sygehuset, forbi jeg ikke er færdigafklaret hos kommunen, og jeg kan ikke afklares hos kommunen, fordi jeg ikke er færdigbehandlet på sygehuset.... Og sådan kører det bare rundt. Og rundt. Og rundt. Og rundt. På 2. år nu. Imens ryger den lille smule livskvalitet, jeg engang havde - og jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre, for siger jeg nej til "behandlings"-tilbuddet, risikerer jeg at få at vide, at jeg ikke er motiveret for behandlingen, og det kan så også få konsekvenser for mig...

Stort knus herfra
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat