Se enkelt indlæg
Gammel 25-05-2018, 07:52   #37
Fiselback
Synes godt om👍🏻
 
Fiselbacks avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2007
Lokation: Danmark
Alder: 63
Indlæg: 127
Styrke: 17
Fiselback er ny på vejen
Webmarster

Okay!
Rent juridiske har vi sådan set loven og retten på vores side, til at optage/filme.
Lige nøjagtig hvad det passer os, rent teknisk har vi sandt for dyden aldrig haft bedrer muligheder for at gøre det.
Men! Far med lempe! Man læner sig i den grad op af offentlighedloven, privatlivsloven, injurieloven osv,
Og det giver altså overhovedet ikke mening, for mig at dele det med andre.
Jeg har godt nok ikk! Lige oplevet sagsbehandlere ol, der var ubhøvlede, ikke opfylde gældende lov og etiske spilderegler.
Skulle jeg en dag blive udsat for sådan, ville jeg da helt klart konfronter indvolverede person(er) med div, lyd og videofiler.
Jeg har da kun mig selv at tage udgangspunkt i, og jeg er langt fra perfekt.
Og blev jeg forlagt en lyd eller vidiofil hvor jeg agerede uhensigtsmæssig eller på kanten af lovgivning, ville jeg hurtigt rette ind til Højer.
Og som sagt, jeg er sq ikke enestående, og tillader mig at tro at alle ville agere sådan.
Og fri mig venligst for komentare om Trump og øvrige politiker. Okay! De gode nok, eneste fejl er at de netop tror de er enestående.
Men det korte af det lange er.
Det er så hamrende godt et værktøj rent teknisk og lovlig at kunne forevige fakta. “MEN DEL DET IKKE MED UDENFORSTÅENDE!”
I den tid jeg har brugt muligheden, og det er efterhånden længe.
Ja! Der har jeg sq kun måtte gribe i egen barm.
Ved fane hvad der sker, men nogle gange høre mine øre sq kun det de vil.
Og må da erkende min retorik har da i den grad haft gavn af div, finjusteringer.
Og faktisk er det det mest givende jeg har fået ud af muligheden.
1. Jeg høre præcis hvad lægen siger, og navnlig hvad hun netop! ikke siger.
2. Jeg opføre mig sq ordentligt, skulle jo gerne kunne tåle at afspilles i det offentlig rum ikk’!? ) ved sq ikke hvad der sker, men afsmittende virkning det har det sq!
Det mig der er trådstarter, meningen var bare og gøre opmærksom på muligheden!
Altså! Ved en højersvingende lastbil i et vejkryds har man jo også muligheden for at lade som ingen ting og sige. Jeg har loven og retten på min side.
Jeg har ligeledes forsøgt at gøre opmærksom på problemet med at dele optagelser med tredje person.
Så endnu engang “HOLD TILBAGE”
Lige som med lastbilen, det giver jo overhoved ikke menig og holde på sin ret under en 10 tons tung aksel. /
PS. Hehe!
Kom da lige til at tænke på.
Jeg er da i den grad glad for ingen af de arbejdsgiver jeg gennem tiden har haft.
Har hængt mig op på en lydoptagelse af jobsamtalen, der førte til jeg fik jobbet efterfølgende.
Der er nemlig somme tider både skrevet og talt med den brede palet.

Sidst redigeret af Fiselback; 25-05-2018 kl. 08:08.
Fiselback er ikke logget ind   Besvar med citat