Se enkelt indlæg
Gammel 20-04-2009, 08:08   #136
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hej

Birdie56:
Først og fremmest tak for tillykke, og dernæst håber jeg altså snart din sag bliver færdig, træls du er nødt til, at have en advokat indover. Din sagsbehandler er da en mærkelig en, hun kan da ikke tillade sig, at blive sur over at du ikke kan bruge/vælge den bil hun har fundet.

Louise:
Om komunen kører den ene vej rundt i sagen, eller den anden vej er jo for så vidt underordnet bare din kører sagen korrekt og følger loven. Men jeg kan godt forstå din tanke, nu er den bevilget så vil du jo gerne ha' den og være færdig med komunen. Sådan som jeg har det nu, ville jeg da være træt af, at jeg først nu skulle igennem alt det med køretest og så videre.

Men tag det roligt, en køretest er IKKE en køreprøve, det er kun en test for at se om du har behov for automatgear, ekstra spejle, bremseforstærkere og så videre, og om politiet stiller krav i dit kørekort om disse ting.

Da jeg havde afleveret motorattesten til borgerservice, gik der ikke lang tid før politiet skrev, at den var hos embedslægen. Derefter gik der vel ca 14 dage, så havde jeg brev fra dem igen, at nu havde bilinspektøren den, han skulle så bestemme hvad testen skulle indeholde. Så igen ca. 14 dage, så fik jeg besked om hvilken motorsagkyndig jeg skulle kontakte for en tid til testen, det kan så tage tid, at få fat i sådan en herre, de er jo gerne ude at køre, + der er ventetid på køreprøvetider, i al fald her i landsdelen, men jeg fik da en tid til ca en månedstid efter.

Men tænk på du ER bevilget bil, så det skal nok gå

Nu vil jeg gøre mig klar, skal jo køre her kl. 9 til Handimobil og afprøve dytterne, så vi snakkes.....
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat