Se enkelt indlæg
Gammel 18-12-2015, 23:58   #3
sommer7502
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2014
Indlæg: 18
Styrke: 11
sommer7502 er ny på vejen
Jeg er bevilliget fleksjob på gammel ordning. Først 20 timer i 2006 og 16 timer i 2008.

Jeg er på ledighedsydelse nu.

Mine piskesmæld: første fik jeg i 2004 i biluheld i nakke og lænd. Og i 2006 blev jeg påkørt bagfra og det kostede 4 timer og forværring i nakken.

I feb 2014 får jeg af vide at jeg har en diskusprolaps i min lænd. Siden december 2013 har jeg været sygemeldt on off i 2 mrd og kæmper for at være på job bare 6 timer om ugen. Men siden maj 14 fuldtidssygemeldt. I start maj skifter jeg læge da gammel læge presser mig på job men jeg kan ikke. Han har de sidste 4 år presset mig hver gang jeg har været ved ham fordi jeg følte kroppen ikke kunne mere.

Den nye læge sætter diagnose funktionel lidelse. Først er jeg glad fordi der er en der tror på mine smerter og en der siger ro til krop. Men Idag er jeg i tvivl hvorvidt det er en god diagnose fordi man hører så meget skdt om den.

Det eneste behandling der er givet er på smerteklinik hvor fysioterapeut siger man ved mig skal gå meget forsigtig til værks. Første gang jeg var der undersøgte hun mig og jeg måtte ligge mig i bilen på vej hjem fordi jeg havde det så skidt og måtte kaste op i grøften fordi hun rørte min nakke. Så det er eneste behandling.

Jeg vil søge aktindsigt.

Jeg må indrømme jeg er chokeret over hvor handlingslammet man kan blive. Jeg har i så mange år siddet med sager som min og alligevel er jeg rystet. Måske fordi jeg ved mine tidligere kollegaer jo godt ved hvordan tingene er fat og hvordan mit liv er blevet. På trods af det melder man mig rask uden lægepapir eller noget. Det forstår jeg ikke.

Tak Peter for dit input 👍
sommer7502 er ikke logget ind   Besvar med citat