Se enkelt indlæg
Gammel 13-01-2010, 09:00   #6
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
enig

Jeg er helt enig, med alle i andre.

Det er skisme trist at kommunerne behandler folk som det rene l*rt, og at man behøver hjælp fra en side som K10. Det er meget skræmmende.

Jeg var ved at diskutere i et andet forum på heste-nettet omkring socialrådgivere, fordi der var en der spurgte om uddannelsen, og jeg kunne ikke dy mig for at skrive hvordan socialrådgivere behandler folk ude i kommunerne. De troede simpelthen ikke på det, de tror på jeg er brokfyldt med løgn, for sådan et job er der jo ingen der vil have så... ikke destro mindre er det sådan man bliver behandlet på kommunerne, og det bevidner k10´s voksende størrelse jo også om.

Det er skræmmende.

Men ja jeg ved heller ikke hvad jeg skulle have gjort uden denne side, hold da helt op en kæmpe hjælp jeg har fået.

Hejdien og web i gør et fantastisk arbejde, der bliver meget værdsat. specialt en kæmpe tak til Hejdien for alle dine tålmodige svar og din fantastiske evne til at formulere dig og tak til web for at holde siden kørende, i er nogle dejlige mennesker.

Pyha nu nærmer vi os den dato hvor jeg gerne skulle høre noget fra kommunen, og jo tættere vi kommer på jo mere nervøs bliver jeg hehe.

tije er ikke logget ind   Besvar med citat